Skip to content

Category: travelSyndicate content

Пътуване до...

Има странни, неизвестни – всъщност нови – светци. За един от тях – падре Пия – и практически поклонническото си пътуване до града му, днес ще ни разкаже Йорданка.

Приятно четене:

Падре Пио от Сан Джовани Ротондо (Италия)

Един специален случай в Католическата Църква. Един монах, в когото Католическата Църква дълго се съмнява, дълго проверява и трудно узаконява, а сега след смъртта му успешно и много доходоносно експолоатира.

Пътуване до...

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо, както и в делтата на река Рона и град Арл. Днес сме в Монпелие, Пещерата на младите дами и Нарбон.

Приятно четене:

Ден 8

Монпелие, Пещерата на младите дами и Нарбон

05.07.2015 г

част осма на

Манастир Алкобаса (Португалия)

от Пътуване до...

Цветан днес ще ни води до Португалия – за да ни покаже манастира Алкобаса. Приятно четене:

Алкобаса

Манастирът на вечната любов на доня Инеш и дон Педро

В 9:30 ч взимаме експресния автобус на компанията „Rede“ от лисабонската автогара „Sete Rios“ за 11,90 евро до Алкобаса.

Швейцарски Алпи

Днес с Георги ще катерим Алпите – швейцарските. Приятно четене:

Когато мечтите стават реалност

Всички мечтаем за най-различни неща. Мечтите са безплатни, но за самото им реализиране понякога са нужни доста средства, а друг път те изискват добра подготовка, огромна воля и сериозни усилия. Изпълнението на всяка мечта носи радостни мигове и несъмнено голяма доза щастие. Така бе за мен, а вярвам също и за тримата ми приятели, с които осъществихме дългоочакваното пътуване до прекрасните

Пътуване до...

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене:

През девет планини в десета – на море

Котор – Дубровник – Будва

Котор

Точно както в България почти всеки град е „столица” на нещо, така и

Пътуване до...

Започваме още едно пътуване към Грузия – този път с мотора на Владимир Чорбаджийски. Първият етап, както винаги е преходът през Турция. А авторът минава оттам броени дни след неуспешния опит за преврат миналата година. Приятно четене:

През Турция след преврата

част първа на

Грузия: човек с мотоциклет

Началото

Джвари, Гудаури, Степансминда, Вардзия, Омало… Странни имена. Далечни и загадъчни от една страна наречена Грузия. Земята на Сакартвело, както самите грузинци я наричат…

Отдавна исках да отида там. Повечето ми приятели пътешественици с мотори бяха ходили, или минавали от там, а аз все още само мечтаех…

Два дни в Солун

от Пътуване до...

След като Влади се прибра от Хърватия, реши, че не му се прибира още окончателно, и вместо да тръгне към дома, хваща автобуса и отпрашва за Солун. Приятно четене:

Епилог на Седмица в Хърватия с Влади

Ден осми – 08. 09. 2017 – купона продължава на друго място, даже в друга държава.

Без да бързам, вървя, разглеждам нощната столица. Стигам до Лъвов мост, похапвам си една пица без да бързам и около 6 ч бях на автогарата. А сега накъде? Не и към дома. Събирам си в пътната чанта нещата, които вече няма да ми трябват, чантата на гардероба на гарата. Имам идея.

Пътуване до...

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, след манастира Гегард и римското светилище Гарни, днес ще обиколим манстиртите Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев

Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев

И град Горис

Армения

част пета на

Пътуване до...

Днес Дарина ще ни води до Барселона – с много съвети и идеи къде, какво, кога. Приятно четене:

Барселона за 5 дни

Съвети за пътуване

Музей на Салвадор Дали и местна храна

Пътуване до Барселона

освен с кола, влак, автобус, най-бързото и удобно (според мен ) пътуване е със самолет. От София летят 3 компании

• Bulgaria Air,
  • Wizz Air и
  • Ryanair

Ние летяхме с Wizz air с престой за 5 дни. Bulgaria Air имат от време на време промоции, но това е доста рядко. Единствената разлика е, че можете да носите повече багаж и че имате по 1 сандвич и напитка в самолета.

Оферти на Ryanair и Wizz Air

аз следя от 2 места:

Пътуване до...

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме.

После направихме няколко трека из планината Каракорум и тръгнахме към столицата Исламабад, откъдето продължихме към Лахор, преди да напуснем Пакистан.