Skip to content

Category: travelSyndicate content

Пътуване до...

Днешният пътепис само ще ви напомни, че зимата си тръгва и вече чакаме лятото </em></p>  </div>

<div class=

Екскурзия до Македония

от Пътуване до...

Отдавна не бяхме ходили до Македония – Димитръ ще ни води до Скопие, Охрид и Битоля. Приятно четене:

Гъстотата на мравуняка на автогара Сердика толкова рано сутрин в един съботен ден ме изненадва. „Следващия моля!“ крещи продавачката в пръскащата се по шевовете лавка още преди да съм си прибрал рестото и двата кроасана, придружени от литър и половина минерална вода. Майчето седи навън и се оглежда нервно, става, сяда, неспокойна е. Разпознавам автобуса на Бохемия още от булеварда,по-скоро усещане отколкото логика и факти. Екскурзоводката ни настанява, всички са умълчани, ставали са рано в тази мокра септемврийска утрин. Дремя. Почти проспивам минаването на границата и първите километри в

Македония

При обявяване на почивка на бензиностанцията в

Пътуване до...

Днес Галена ще ни води на Крит – започваме с Лиманас и ще стигнем до райския плаж Елафонисос. Приятно четене:

Пътуване до остров Крит

първа част (1-и до 4-и ден)

Лазурният бряг с деца (2 ден): Ница

от Пътуване до...

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме миналия път с пристигане в Милано. Днес вече сме в Ница.

Приятно четене:

Ден 2,

От Милано до Ница

29.06.2015 г.

Този ден премина почти изцяло в път.

Имахме предварително закупени билети за влак от Милано до Вентимиля, това е последния малък град преди границата с Франция. Според разписанието кога пристига италианския влак там си бяхме взели билети за френски влак, който да ни закара от Вентимиля до Ница, като си бяхме оставили 30 мин. интервал за прекачването.

Уикенд в Берлин

Днес Домоседът ще ни води до Берлин – за един уикенд. Приятно четене:

Уикенд в Берлин, Германияhttp://patepis.com/wp-content/uploads/2016/10/Berlin-1-768x512.jpg 768w, http://patepis.com/wp-content/uploads/2016/10/Berlin-1-1024x683.jpg 1024w, http://patepis.com/wp-content/uploads/2016/10/Berlin-1.jpg 1600w" sizes="(max-width: 680px) 100vw, 680px" />

За срещи с приятели. На гости на Рафал. Осъществен на крилата на националния превозвач с директни полети от/до Тегел. Ноември 2015.

Пътуване до...

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, след което влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск. Днес ще разгледаме Мурманск.

Мурманск, Русия

част осма на

През Източна Европа с джип

Сутринта валеше и бе доста намръщено (не ви учудва нали </p>  </div>

<div class=

Пътуване до...

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения.

Армения

част втора на

Пътуване до...

Днес Александър ще ни разкаже за едно смесено пътуване из Европа – ще започнем с изкачване на Монблан, а след това ще продължим с колело към България. Приятно четене:

Изкачване на Монблан

част първа на

От Монблан до Ихтиман

Пътеписът ще ви отведе до величествените Алпи и Монблан и след това с велосипеда назад до България през Милано, Верона, Венеция, Триест, Риека, Загреб и Белград. Приятно четене!

Планирането на цялото пътешествие започна още през зимата на 2016 -та година. Първоначално планът беше за изкачване на Матерхорн и след това да се прибера с колелото, като по пътя назад прекарам няколко дни на плаж из Адриатика.

Пътуване до...

Днес, 14 февруари, Католическата църква чества деня Св.Кирил – Философ. Онзи същия, който е измислил буквите! и се е застъпил пред папата, че Светото писание може и трябва да се чете и пише не само на гръцки, еврейски и латински, ами и на български! И не само на български! Заради, което заедно с брат си Методи са въздигнати като небесни покровители на Европа! На които всяка година пеем „Върви народе възродени!“. А вие си мислехте, че днес е Св.Валентин, нали? Не, днес е Успение на св. Константин – Кирил Философ, затова днешният ни разказ ще е посветен на тайната мисия на Св.Кирил в Крим.

Приятно четене:

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо. За последно се разходихме из музеите на Париж и центъра Помпиду, а днес ще разгледаме Люксембургската градина и Галери Лафайет.

Галери Лафайет и Люксембургската градина

част седма

Пътуване до Париж

Ден десети – 28. 07. 2016 г.